24 Οκτ 2010

Ο κατασκευαστής δήλωσε ότι η πιο πάνω κίνηση, η οποία γίνεται στο Symbian τμήμα του κολοσσού, καθώς και σε κάποιες άλλες υπηρεσίες, γίνεται για την αύξηση της αποτελεσματικότητας. 
Η Nokia σχεδιάζει να αυξήσει την ανταπόκριση στις απαιτήσεις των καταναλωτών και τη μείωση του χρόνου που χρειάζεται ο χρήστης για αγορά Symbian προϊόντων. Οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν επίσης στις υπηρεσίες του οργανισμού Nokia ώστε να επικεντρωθεί στην ενσωμάτωση εμπειρία Ovi σε όλο το φάσμα της για συσκευές Nokia. 
Ο Juha Äkräs δήλωσε: «Οι αλλαγές που επηρεάζουν το προσωπικό είναι πάντα δύσκολες. Είμαστε αποφασισμένοι να διαχειριστούμε αυτές τις αλλαγές με τρόπο που να αντανακλά τις αξίες της Nokia, και θα υποστηρίξουμε τους εργαζομένους που πλήττονται με εναλλακτικές λύσεις, όπως βοηθώντας τους να βρουν νέες θέσεις εντός της εταιρείας. 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου